Jeśli jest to naprawa gwarancyjna zgłaszana przez podmioty gospodarcze to przesyłkę wyślij na koszt odbiorcy kurierem Fedex korzystając z instrukcji dostępnej na stronie: https://www.fedex.com/pl/domestic-services/pickup.html uzupełniając formularz o dane przekazane w korespondencji z Gwarantem.
Osoby fizyczne mogą skorzystać z dowolnej formy przesyłki.
W przypadku napraw pogwarancyjnych możesz skorzystać z dowolnej formy dostarczenia produktów na własny koszt.
Przed wysyłką upewnij się, że produkt jest odpowiednio zabezpieczony i nie ulegnie uszkodzeniu w trakcie transportu. Jeśli to możliwe zapakuj produkt w oryginalne opakowanie, które zabezpieczy je przed uszkodzeniami.
Przesyłkę zawierającą wypełniony formularz reklamacyjny zaadresuj na:
Auraton Serwis
Ul. Świerkowa 14
64-320 Niepruszewo
Polska
UWAGA:
Przesyłki nie zawierające wypełnionego formularza będą każdorazowo rozpatrywane jako pozagwarancyjne.