Serwis

Prosimy o zapoznanie się z informacjami niezbędnymi do wysłania produktów marki AURATON do naprawy:

  1. Adres do wysyłki: LARS (serwis), ul. Świerkowa 14, Niepruszewo 64-320
  2. W przypadku urządzeń bezprzewodowych należy dostarczyć komplet (nadajnik oraz odbiornik)
  3. Do przesyłki prosimy dołączyć:
    • dokładny opis usterki
    • adres zwrotny oraz numer telefonu
    • kartę gwarancyjną lub fakturę zakupu (w przypadku urządzeń na gwarancji)
  4. Numer telefonu do serwisu: 61 840-40-55 (56) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:30
  5. Adres mailowy serwisu: serwis@lars.pl
  6. Termin wykonania naprawy wynosi do 14 dni roboczych od daty przyjęcia przesyłki (dotyczy urządzeń na gwarancji).
  7. Reklamowane urządzenie marki AURATON należy dostarczyć do punktu sprzedaży lub wysłać bezpośrednio do firmy LARS za pośrednictwem poczty.

 

Aktualne instrukcje obsługi urządzeń marki AURATON można znaleźć >> TU <<.



Zapraszamy do kontaktu


Doradca Techniczny AURATON

Wiadomość

61 840 40 55