Serwis
Prosimy o zapoznanie się z informacjami niezbędnymi do wysłania produktów marki AURATON do naprawy:
- Adres do wysyłki: LARS (serwis), ul. Świerkowa 14, Niepruszewo 64-320
- W przypadku urządzeń bezprzewodowych należy dostarczyć komplet (nadajnik oraz odbiornik)
- Do przesyłki prosimy dołączyć:
- dokładny opis usterki
- adres zwrotny oraz numer telefonu
- kartę gwarancyjną lub fakturę zakupu (w przypadku urządzeń na gwarancji)
- Numer telefonu do serwisu: 61 840-40-55 (56) od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- Adres mailowy serwisu: serwis@lars.pl
- Termin wykonania naprawy wynosi do 14 dni roboczych od daty przyjęcia przesyłki (dotyczy urządzeń na gwarancji).
- Reklamowane urządzenie marki AURATON należy dostarczyć do punktu sprzedaży lub wysłać bezpośrednio do firmy LARS za pośrednictwem poczty.
Aktualne instrukcje obsługi urządzeń marki AURATON można znaleźć >> TU <<.