Serwis

Prosimy o zapoznanie si臋 z informacjami niezb臋dnymi do wys艂ania produkt贸w marki AURATON do naprawy:

  1. Adres do wysy艂ki: LARS (serwis), ul. 艢wierkowa 14, Niepruszewo 64-320
  2. W przypadku urz膮dze艅 bezprzewodowych nale偶y dostarczy膰 komplet (nadajnik oraz odbiornik)
  3. Do przesy艂ki prosimy do艂膮czy膰:
    • dok艂adny opis usterki
    • adres zwrotny oraz numer telefonu
    • kart臋 gwarancyjn膮 lub faktur臋 zakupu (w przypadku urz膮dze艅 na gwarancji)
  4. Numer telefonu do serwisu: 61 840-40-55 (56) w godzinach 8:00-16:00
  5. Adres mailowy serwisu: serwis@lars.pl
  6. Termin wykonania naprawy wynosi do 14 dni roboczych od daty przyj臋cia przesy艂ki (dotyczy urz膮dze艅 na gwarancji).
  7. Reklamowane urz膮dzenie marki AURATON nale偶y dostarczy膰 do punktu sprzeda偶y lub wys艂a膰 bezpo艣rednio do firmy LARS za po艣rednictwem poczty.

 

Aktualne instrukcje obs艂ugi urz膮dze艅 marki AURATON mo偶na znale藕膰 >> TU <<.



Gdzie kupi膰?

Zapraszamy do kontaktu

Tomasz Bohm
Doradca Techniczny AURATON

Wiadomo艣膰

61 840 40 55